Garanti Şartları - PAZARİNİ
Çağrı Merkezi
Garanti Şartları

Garanti Şartları

PAZARİNİ den satın aldığınız birçok ürünün Garantisi ve Servisi bulunmaktadır.
Garantisi ve Servisi bulunan ürünlerin garantisi ve servisi ürün üreticileri ve ithalatçıları tarafından yada yetkili servisleri tarafından sağlanmakta olup, PAZARİNİ bünyesinde garanti ve servis sağlayıcı bulunmamaktadır.

Satın almış olduğunuz ürünlerin Kurulum, montaj Garanti Yedek Parça ve Servis ücretleri üretici yada ithalatçı firmanın herhangi bir kampanyası yoksa tamamı Satın alan kişi yada kurum tarafından karşılanmakta olup PAZARİNİ'nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Satın aldığınız ürünlerin garantisi varsa ürün orijinal kutusunda Size gönderilirken garanti ve servis sağlayıcı belgeleri de mutlaka gönderilmektedir. Gönderilmediğini tespit ettiğinizde firmamıza E-Posta, WhatsApp hattından ulaşıp istediğiniz bilgi belge ve servis sağlayıcıları öğrenebilirsiniz.

Satın aldığınız ürünlerin garantisi varsa satın aldığınız markanın kurumsal web sitesinden veya müşteri hizmetlerinden de aynı hizmeti alabilirsiniz. Bununla birlikte yıllar boyu kullanacağız ürünlerin olası yedek parça vb. ihtiyaçlarını da Üretici veya İthalatçı firmanın müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.

Satın aldığınız ürünlerin kurulumunu yetkili servis sağlayıcılarda kurulum yapmanız garanti sürecinin düzgün çalışmasını sağlayacaktır.

Ayrıca bu süreçte yaşayacağınız problemlerin çözümünde de PAZARİNİ müşteri hizmetleri, sizlerin memnuniyetinizi sağlamak amacıyla tüm süreçte destek taleplerinize mesai saatleri ve yoğunluk durumuna göre en kısa sürede yardımcı olacaktır.

İletişim Adresleri: BAYBURT

E-Posta: [email protected]
Telefon: +90 506 994 26 85
WhatsApp: +90 506 994 26 85