Sıkça Sorulan Sorular - PAZARİNİ
Çağrı Merkezi
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular Rehberi sayfamıza hoş geldiniz. Bu sayfada; sipariş öncesi merak ettiğiniz konularda ve siparişlerinizi düzenleme, takip etme gibi işlemlerde yardımcı olmayı hedefliyoruz.

Neden PAZARİNİ ?

- 5 yıllık tecrübemiz ile Türkiye'nin en büyük online çiftlik ürünleri satış platformu olmayı hedefliyoruz.

- Son teknoloji yazılımlarla alt yapımızı sürekli yeniliyor ve güncel tutuyoruz.

- Yüksek depolama kapasitemiz ile daha hızlı ve daha avantajlı alışveriş imkanı sunuyoruz.

Sipariş oluşturmak için üye olmak gerekli mi?

Dilerseniz üye olmadan da "Üyeliksiz Alışveriş" yapabilirsiniz. Fakat siz de PAZARİNİ'nin değerli üyelerinin arasına katılarak, daha hızlı ve avantajlı alışveriş yapabilirsiniz. PAZARİNİ’ye, herhangi bir adres veya kredi kartı bilgisi vermeksizin sadece e-posta adresiniz aracılığıyla ücretsiz bir şekilde hızlıca üye olabilirsiniz.

Üyelik avantajları nelerdir?

- Üye olduğunuzda otomatik olarak PAZAR PUAN Sisteminden faydalanmaya başlar, kazandığınız puanlarla ücretsiz alışveriş yapabilirsiniz.

- Her ay düzenli alışveriş yaptığınızda %4 'e varan ekstra indirim kazanabilirsiniz.

- Üye olarak; siparişlerinizin takibini kolayca yapabilir, dilerseniz fatura bilgilerinizi, teslimat adresinizi kaydederek tekrar tekrar yazmak zorunda kalmazsınız.

- Ayrıca üye olarak sepetinizdeki ürünleri saklayabilir, dilerseniz "Alışveriş Listem" ve "Favorilerim" listeleri oluşturabilirsiniz.

- Stoklarda tükenen ürünler yeniden satışa sunulduğunda "Haber Ver" hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Sipariş Oluşturma

Siparişinizi; satın alacağınız ürünleri sepetinize ekledikten sonra, teslimat bilgilerinizi girip, kargolama tercihinizi belirledikten sonra ödemenizi yaparak kolayca oluşturabilirsiniz.

Sepetim

Satın almak istediğiniz ürünleri Sepete Ekle butonuna tıklayarak sepetinizde biriktirebilirsiniz. İstediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra her sayfanın üst kısmında bulunan Sepetim ikonuna tıkladığınızda açılan kutucukta bulunan Siparişi Tamamla seçeneği ile satın alma adımlarına geçebilirsiniz.

Kargo Adresi Adımı

Siparişinizin ulaşmasını istediğiniz adres bilgisi bu adımda belirlenir. Kargo adres bilgilerinizi yazdıktan sonra Devam butonuna basarak sonraki adıma geçebilirsiniz.

Eğer fatura adresiniz, teslimat adresinizden farklıysa "Kargo ve Fatura adresimi aynı kullan" seçeneğindeki işareti kaldırarak bir sonraki adımda fatura bilgilerinizi girebilirsiniz. Dilerseniz fatura bilgileri sayfasında kurumsal fatura düzenlenmesini sağlayabilirsiniz.

Kargo Metodu Adımı

Bu adımda siparişinizin hangi yöntemle ulaştırılması istendiği belirlenir. Dilediğiniz bir kargo firmasını seçebilirsiniz.

Çalıştığımız tüm kargo firmalarını bu adımda görebilirsiniz.

Kapıda Nakit Ödeme ve Teslim Noktaları hakkında aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.

Ödeme Metodu Adımı

Ödeme Metodu adımında;

"Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formunu okudum ve kabul ediyorum" kutucuğunu işaretleyip, "Kredi Kartı/Banka Kartı", "Havale/EFT seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz. Kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra taksit seçeneklerini görebilirsiniz. Ödemelerinizde "3D Secure" zorunlu güvenlik seçeneğini kullanırsınız.

"Siparişi Tamamla" butonuna bastığınızda siparişiniz bize ulaşmış olur.

Sipariş detaylarınız otomatik olarak e-posta adresinize iletilir.

Sipariş Takip ve Düzenleme

PAZARİNİ'de siparişinizin kontrolü sizin elinizdedir. Oluşturduğunuz siparişin birçok düzenleme işlemini yapabilirsiniz.

Örneğin siparişinizi oluşturduktan sonra; ürün ekleyebilir veya çıkarabilir, teslimat adresinizi değiştirebilir, farklı bir kargo firmasını seçebilirsiniz.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişlerinize, ana sayfamızın en altında göreceğiniz Sipariş Takip Kılavuzundaki ilgili alanları doldurarak siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Ya da üye hesabınıza girerek "Siparişlerim > Tamamlanmış Siparişlerin" yolunu izleyerek ulaşabilirsiniz. Bu sayfada siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz.

Kargo firmasına teslim edilen siparişlerinizin takibi ile ilgili detaylı bilgiye “Teslimat Koşulları” sayfasından ulaşabilirsiniz.

Siparişininiz durumlarında "Tedarik Ediliyor" aşaması ürünlerin temin edilme sürecidir. Stoklarımızda bulunmayan ürünler fabrikalardan talep edilir. Bu ürünleri "Tedarik" aşamasında sipariş detayınızda görebilirsiniz.

Temin süreci tamamlanan ürünler "Paketleniyor" durumunda görürsünüz bu durumda siparişiniz kargo için hazır duruma getirilmektedir. Bu durumda ürünleriniz hızla paketlenir ve size ulaştırılması için ilgili kargo firmasına teslim edilir.

Bu seçeneklerin dışında dilerseniz mail atarak, dilerseniz sipariş destek hattımızı arayarak operatörlerin yoğunluğuna göre siparişiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Siparişim Ne Zaman Elime Ulaşır?

Tüm ürünlerde stoklu çalışmamız mümkün olmadığı için bazı ürünleri siparişinizin onaylanması sonrası otomatik olarak ilgili fabrikalardan talep ederiz. Birçok ürün stoklu olduğu için aynı gün, bazı ürünler ise 3 - 5 günde tedarik edilebilmektedir. Tüm ürünler temin edildiğinde, size ulaştırılması için kargo firmasına sevk edilir. Teslimat yapılacak adrese göre kargo teslimat süresi değişmektedir. Türkiye içinde genellikle 1-3 gün, yurt dışında ise 2-14 gündür.

Siparişinizin Ulaşma Süresi: Ürünlerin Tedarik Süresi + Kargo Firmasının Teslim Süresi olarak hesaplanmaktadır.